#Psychologiczny aspekt budowania relacji w kanałach B2C oraz B2B poprzez kubek reklamowy

Upominek reklamowy wykorzystywany w kanale B2C i B2B powinien być skonstruowany w taki sposób, aby spełniał dwa podstawowe kryteria. W pierwszej kolejności musi spełniać konkretną potrzebę ludzką, a po drugie nierozłącznie musi wiązać się z gestem wręczenia go w imieniu firmy obdarowującej. Może mieć charakter promocyjny (B2C) lub stanowić prezent firmowy (B2B). Aby to doświadczenie zostało lepiej zapamiętane istotne jest, aby wyróżnić logo i przekaz marketingowy w odpowiedni sposób. Im lepiej odbiorca zrozumie, że otrzymany upominek został stworzony z myślą o jego potrzebie oraz kto go wręcza, tym większe szanse na zbudowanie silnej i pozytywnej relacji między dwoma stronami. Dodatkowo, im szybszą aprobatę wzbudzi, tym większa szansa, że będzie używany przed długie lata. Dlatego właśnie sektor upominków reklamowych musi potrafić doskonale śledzić potrzeby ludzi oraz marek dla których tworzone są produkty. Na przestrzeni wielu lat branża rozrosła się do ogromnych rozmiarów za sprawą kreowania nowych potrzeb i trendów związanych z podnoszeniem jakości i stylu życia współczesnych konsumentów i firm. Jednak mimo tych dynamicznych zmian, kubek reklamowy wydaje się być niezastąpiony i jest jednym z liderów branży upominków. Nie sposób wymyślić inny alternatywny przedmiot, który mógłby go zastąpić. Ciężko również o zmianę stylu życia, która by wyparła z życia ten produkt. Kubek reklamowy wywodzi się z bardzo pierwotnej potrzeby, którą jest pragnienie i potrzeba spożywania rozmaitych napojów. Jest to również silny nawyk oraz rytuał w wielu domach, firmach czy organizacjach. Wielu ludzi nie wyobraża sobie dnia bez porannej kawy, czy popołudniowej herbaty. Przeważnie każdy człowiek ma swój ulubiony kubek lub filiżankę, które pozytywnie wpływają na jego nastrój.
Na przestrzeni ponad 20 lat istnienia naszej firmy widzimy, że mimo zmian upodobań dotyczących stylu, kształtu czy rodzaju zdobień, ceramika reklamowa spełnia bardzo ważną funkcję w życiu ludzi.

 


 

#Kubek reklamowy - szerokie zastosowanie. Przewaga ceramiki reklamowej nad tradycyjnymi mediami.

Kubek reklamowy jest widoczny w praktycznie każdym miejscu gdzie przebywają ludzie. W subtelny sposób trafia do różnych odbiorców poprzez kanały sprzedaży B2C oraz B2B. Jest nierozłącznie związany z ludzką potrzebą pragnienia oraz potrzeby odpoczynku podczas każdego dnia. Kubki reklamowe trafiają do domów, biur, programów telewizyjnych, na konferencje, na targi, do urzędów, szpitali, sklepów, salonów, parków rozrywki, restauracji, hoteli i wielu innych miejsc. Ceramika reklamowa potrafi przeniknąć w przestrzenie, gdzie tradycyjna reklama nie dociera. Dodatkowo, nie powoduje on frustracji związanej z uciążliwością typową dla innych rodzajów reklamy. Kubek nie przerywa ulubionego programu, krzycząc z telewizora i radia. Ceramika reklamowa nie wysypuje się ze skrzynki na listy, nie zaśmieca ulic, nie odwraca uwagi na reklamie outdoorowej. Odpowiednio traktowany kubek reklamowy może służyć wiele długich lat za sprawą trwałości i przydatności. Spoglądając na sposoby prowadzenia nowoczesnego marketingu zauważamy, że media tradycyjne z każdym rokiem tracą swoją siłę oddziaływania. Na naszych oczach dzieje się rewolucja konsumpcji treści. Liczba osób regularnie oglądających reklamy w telewizji czy słuchaczy radiowych spada za sprawą innych platform typu Spotify, Youtube czy Netflix. W ramach różnych płatnych pakietów subskrypcyjnych w łatwy sposób można unikać reklam bezpośrednich. Pozostałe tradycyjne nośniki reklamowe typu ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe poza swoją ofensywą reklamową nie dostarczają żadnej wartości konsumentowi.

Ceramika reklamowa jest inna. Na pierwszym miejscu wypełnia potrzebę każdego człowieka, następnie może trwale zadomowić się w świadomości użytkownika. Odpowiednio spersonalizowany kubek reklamowy trafiający w gust konsumenta to recepta na skuteczniejsze dotarcie z przekazem marketingowym danej marki.

 

 

#Kubek reklamowy jako narzędzie stymulujące rozwój biznesu B2B

Regularne inwestowanie w ceramikę reklamową powoduje budowanie pozytywnych relacji w sektorze B2B. Każdego roku wielu kontrahentów chce wyrazić swoje zadowolenie wynikające z udanej współpracy wręczając upominek biznesowy. Doskonale sprawdza się w tym aspekcie ceramika reklamowa. Dodatkowo, może też być skutecznym stymulatorem do rozpoczęcia współpracy. Wręczenie obszernego zestawu firmowego z brandingiem składającym się z porcelanowych kubków, filiżanek, talerzy, szklanek i karafki do wody stanowią świetny przykład wyposażenia sali konferencyjnej, biura czy podczas obecności na targach branżowych. Firma, która posiada swoją zdobioną zastawę stołową pokazuje w doskonały sposób swój unikatowy styl oraz profesjonalną identyfikację korporacyjną.

W razie jakichkolwiek pytań nasi doświadczeni handlowcy z przyjemnością pomogą odpowiednio skonfigurować dla Państwa ceramikę reklamową.



Przejdź do strony kontaktowej