Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
1. Składanie zamówień
1.1 W jakiej formie należy złożyć zamówienie? |
Zamówienie należy złożyć drogą mailową określając ilość, nazwę, kolor produktu oraz opcję transportu. Ponadto konieczne jest przysłanie pliku do druku w odpowiednim formacie. |
1.2 W jaki sposób potwierdzane jest zamówienie? |
Potwierdzenie zamówienia Klient otrzymuje w ciągu maksymalnie 24h drogą mailową wraz z wizualizacją oraz terminem realizacji. |
1.3 Jaka jest minimalna ilość zamówienia? |
Standardowa minimalna ilość zamówienia to 24 szt. |
1.4 Jakie są opcje terminu realizacji zamówienia? |
|
2. Zdobienia
2.1 W jakiej formie należy przygotować projekt do druku? |
|
2.2 Na czym polega różnica między projektem wektorowym a rastrowym? |
Projekty wektorowe składają się z pojedynczych elementów, które można swobodnie dopasować do potrzeb i wymiaru danego produktu. Grafika rastrowa składa się natomiast z prostokątnej siatki z licznymi małymi punktami (pikselami). Ich nasycenie decyduje o głównym parametrze grafiki, który ma bezpośrednio wpływ na jakość nadruku. |
2.3 Co oznacza typ nadruku full color i dlaczego to nie zawsze oznacza 4 kolory? |
Ze względu na ograniczone możliwości kolorystyczne CMYK-a (połączenie podstawowych kolorów tj. cyjan, magenta, żółty, czarny) w technice druku Transfer Plus zaleca się wzmocnienie niektórych barw dodając kolejne Pantony. W związku z tym, prosimy każdorazowo podsyłać prace typu full color do oceny przez nasz dział handlowy. |
2.4 Czy istnieje forma nadruku, która dokładnie odzwierciedla kolory Pantone? |
Tak. Rewolucyjna technika druku niskotemperaturowego zwana Polylux pozwala wiernie odzwierciedlać większość kolorów Pantone. Dzięki tej metodzie najtrudniejsze kolory są bardziej nasycone (żywsze) niż w technice Transfer Plus. Farby te są odporne na zmywarki, a minimalna wytrzymałość wynosi ok. 250 godzin mycia w temperaturze 60 stopni. Ograniczeniem jest mniejsza odporność na uszkodzenia mechaniczne. Natomiast, kalkomania ceramiczna (Transfer Plus) wypalana na wysoką temperaturę posiada kolorystyczne ograniczenia, odcienie mogą różnić się nawet o 15%. To odstępstwo nie może stanowić przyczyny reklamacji. |
2.5 Czy istnieje możliwość zdobienia wykraczająca poza standardowe pola zadruku? |
Tak, oczywiście. Nietypowe projekty są możliwe do wykonania. W tym celu jednak prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. |
2.6 Czy istnieje możliwość wykonania prototypu przedprodukcyjnego? |
Każdy gotowy produkt może różnić się od projektu widocznego na ekranie komputera. W związku z tym, istnieje możliwość zamówienia prototypu. Dopiero po akceptacji fizycznego wzoru, rozpocznie się produkcja całości zamówienia. Wycenę prototypu oraz termin Klient uzyskuje w dziale handlowym. |
2.7 Jaką metodą druku uzyskuje się najlepszą jakość fotograficzną? |
Na podstawie wieloletnich doświadczeń w druku prac rastrowych i fotograficznych, polecamy w pierwszej kolejności Digital Print. Pozwala uzyskać doskonałą jakość, dzięki wysokiej rozdzielczości 1440dpi. |
2.8 Jaka jest trwałość nadruków? |
Z wszystkich technik druku najbardziej odporne nadruki wypalane są na wysoką temperaturę. Jest to przede wszystkim Transfer Plus oraz Direct Print. Pozostałe metody takie jak Polylux, TrendColor i Digital Print wypalane są w niższych temperaturach, a ich pełna odporność wynosi ok. 250 godzin mycia w domowych zmywarkach. |
2.9 Jakie są koszty nadruków? |
Wycena nadruku zależy od kilku czynników. W pierwszej kolejności należy wybrać odpowiednią technikę zdobienia. Wpływ na cenę ma ponadto nakład, rozmiar nadruku oraz ilość kolorów. Zalecamy wysłać projekty do wycen przed złożeniem zamówienia. Pozwoli to uniknąć nieporozumień. |
3. Produkty
3.1 Czy istnieje możliwość wykonania produktu z poza standardowej oferty? |
Owszem, istnieje możliwość wykonania produktu z poza standardowej oferty. Na prośbę Klienta i po szczegółowej konsultacji, dział handlowy w miarę możliwości podejmie się próby realizacji nietypowego produktu. |
3.2 Czy istnieje możliwość zdobienia na produktach powierzonych? |
Tak, istnieje możliwość wykonania zdobienia na produkcie Klienta. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędy i uszkodzenia wynikające z niewłaściwej jakości dostarczonych produktów. Aby uniknąć problemów, zaleca się wykonanie przedprodukcyjnej próby. |
3.3 Czym różni się porcelana od porcelitu? |
Różnica pomiędzy porcelaną a porcelitem jest subtelna, aczkolwiek dla wielu Klientów ma duże znaczenie. Porcelana produkowana jest z surowca, który po wypale staje się śnieżnobiały, a następnie jest pokrywany bezbarwnym szkliwem. Z kolei porcelit jest produkowany z surowca, który po wypale ma znacznie ciemniejszą barwę. Następnie produkt pokrywa się szkliwem w wybranym kolorze, również białym. |
3.4 Dlaczego w ofercie występują zarówno produkty europejskie jak i chińskie? |
Obsługujemy wielu Klientów polskich i zagranicznych posiadających różne oczekiwania. Najwyższą jakość zdobień pozwalają uzyskać produkty europejskie. Produkty chińskie są liczniejsze i dużo bardziej konkurencyjne cenowo, co przekłada się również na jakość wykończenia niektórych partii towaru. |
4. Strona internetowa i katalog
4.1 Czy istnieje strona internetowa no-name dla agencji reklamowych? |
Tak istnieje strona internetowa dla naszych dystrybutorów. Po więcej informacji zapraszamy do naszego działu handlowego. |
4.2 Czy istnieje możliwość pobrania wszystkich fotografii produktów? |
Tak, w ofercie przy każdym produkcie mamy możliwość pobrania skompresowanej paczki ze zdjęciami. |
4.3 Czy na prośbę agencji reklamowej istnieje możliwość wysyłki katalogów w wersji papierowej? |
Oczywiście, w ramach współpracy otrzymają Państwo dowolną ilość katalogów w formie papierowej. |
5. Warunki płatności i dostaw
5.1 Czy istnieje możliwość ukrycia nadawcy podczas wysyłki? |
Jako producent staramy się, aby nasi dystrybutorzy (głównie agencje reklamowe) mieli pełne zaufanie związane również z neutralizacją wysyłek do Klientów końcowych. Na prośbę Klienta przesyłki są odpowiednio oznaczane jego etykietami. |
5.2 Jakie są terminy dostawy zamówień? |
Na rynku polskim termin dostawy to w większości przypadków następny dzień od nadania. Sporadycznie zdarzają się opóźnienia na skutek problemów logistycznych przewoźnika. Istnieje również możliwość podesłania własnego kuriera. W tym celu prosimy poinformować dział handlowy. |
5.3 Jakie są warunki płatności i czy można skorzystać z wydłużonego terminu zapłaty faktury? |
W ramach współpracy klient otrzymuje standardową płatność za płatność przed wysłaniem towaru. Stali klienci, którzy wykonają min. 3 przedpłaty (każdego roku) są ubezpieczone i mogą otrzymywać terminy płatności w zależności od Twoich potrzeb. Przy dużych zamówieniach istnieje możliwość dodatkowego ubezpieczenia dla klienta. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z działem sprzedaży. |